0
Winkelwagen

Veelgestelde vragen (F.A.Q.)

Betalingen
 Waar kan ik mijn kortingscode of bon van Petsfarm inwisselen?
 Ik heb mijn betaling niet afgerond, hoe kan ik alsnog betalen?
 Hoe lang duurt het voordat mijn betaling binnen is?
 Ik heb mijn factuur betaald, maar zie het bedrag nog open staan in mijn account
 Kan ik de gegevens op mijn factuur nog aanpassen?
 Ik wil graag een kopie van een factuur ontvangen
 Waarom heb ik een betalingsherinnering van Petsfarm ontvangen?
Bestelling en levering
 Hoe zit het met verzendkosten?
 Volgens de pakketdienst is mijn pakketje afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen. Hoe kan dit?
 Verzenden jullie buiten Nederland
 Waar kan ik de bestelstatus van mijn bestelling inzien?
 Ik heb bericht ontvangen dat mijn bestelling is verzonden. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
 Ik heb mijn bestelling niet ontvangen op de beloofde afleverdag, wat nu?
 Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
 Ik heb per ongeluk de verkeerde adresgegevens ingevuld tijdens het plaatsen van mijn bestelling, kan dit nog aangepast worden?
 Ik heb de verkeerde producten ontvangen.
 Ik heb beschadigde producten ontvangen.
Service
 Kan ik ook langskomen om een product te bekijken, kopen of om te ruilen?
 Ik ben niet tevreden, waar kan ik terecht met mijn klacht?
 Wanneer kan ik reactie verwachten op mijn e-mail?
 Hoe kan ik een productreview schrijven op jullie website?
 Hebben jullie op dit moment nog leuke acties of kortingscodes?
Garantie en retourneren
 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
 Hoe lang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?
 Wie betaalt de kosten van het retourneren?
 Ik heb de originele verpakking niet meer. Kan ik de bestelling in een andere verpakking terugsturen?
 Ik heb geen printer en kan het formulier niet uitprinten, wat moet ik nu doen?
 Mijn product is kapot gegaan, kunnen jullie hier iets aan doen?
 Ik wil graag mijn geld terug, hoe lang duurt het voordat het op mijn rekening staat?