0
Winkelwagen

Suggesties & feedback

Suggesties:

Wij staan altijd open voor suggesties om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Als u suggesties heeft, ontvangen wij deze graag via de e-mail op info@petsfarm.nl

Klantbeoordelingen:

Als u online winkelt, is een onafhankelijke mening een belangrijke factor om de betrouwbaarheid van een webwinkel te beoordelen. Wij werken daarom samen met Kiyoh. Onze klanten krijgen na iedere bestelling een uitnodiging om onze dienstverlening te beoordelen. Kiyoh is een onafhankelijke partij die deze beoordelingen registreert. U kunt onze beoordelingen hier bekijken.
 
U kunt ook een beoordeling achterlaten op de productpagina van een door u besteld product. Hiermee helpt u anderen een juiste keuze te maken en maakt u zelf ook nog eens kans op het winnen van 250 extra spaarpunten. Om in aanmerking te komen voor het winnen van deze spaarpunten dient u uw volledige voor- en achternaam te vermelden.

Klachten:

Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Bent u onverhoopt toch niet tevreden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij lossen uw klacht graag op.
 
De klacht kunt u mailen naar info@petsfarm.nl. Zodra wij de klacht hebben ontvangen, sturen wij u een bevestiging. Vermeld bij uw klacht uw naam, adres en ordernummer zodat wij de klacht zo snel en effectief mogelijk kunnen oppakken. Binnen één week reageren wij inhoudelijk op uw klacht.
 
Hebben wij u niet naar tevredenheid kunnen helpen? Wij zijn aangesloten bij Webshop Keurmerk. Dit betekent dat u gratis gebruik kunt maken van de onafhankelijke geschillenbemiddeling van Webshop Keurmerk. Ons streven is uiteraard om het niet zover te laten komen!