0
Winkelwagen

Retourneren, beschadigd of verkeerd

30 dagen bedenktijd:

Helaas kan het wel eens voorkomen dat uw bestelling niet naar wens is. Wij bieden u daarom de mogelijkheid om uw bestelde producten binnen 30 dagen naar ons terug te sturen via het onderstaande stappenplan.

Stappenplan retourneren:

1. Meld uw retour aan door ons een e-mail te sturen met de reden naar info@petsfarm.nl u krijgt van ons een retourlabel toegestuurd.
2. Download en print hier het herroepingsformulier. Het formulier kan eventueel ook overgenomen worden op een papier.
3. Indien mogelijk graag de originele verpakking gebruiken voor het retourneren. Vergeet niet het herroepingsformulier bij te voegen.
4. U kunt het pakketje afgeven bij een DHL servicepoint Zoek hier uw dichtstbijzijnde DHL servicepoint

Voorwaarden retourneren:

U draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt.

De producten worden binnen de zichttermijn van 30 dagen geretourneerd, dit gaat in op de dag na ontvangst van uw artikel(en).

Het artikel bevindt zich voor zover mogelijk in originele staat en fabrieksverpakking.

Het retourneren van artikelen is gratis. Is uw product beschadigd of verkeerd geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.

Uitzonderingen:

Niet alle producten kunnen worden geretourneerd. De volgende producten vallen niet onder de zichttermijn van 30 dagen:

Artikelen die, buiten onze schuld, beschadigd of incompleet zijn.

Artikelen van merkproducten waarvan de verpakking niet aanwezig of (ernstig) beschadigd is.

Artikelen die om hygiënische redenen niet meer retour gestuurd kunnen worden, zoals bijvoorbeeld speeltjes en botten.

Alle verpakkingen betreft voeding en snacks die al open zijn gegaan kunnen niet meer worden geretourneerd.

Beschadigd of verkeerd geleverd:

Onze producten worden zorgvuldig verpakt en gecontroleerd. Toch kan het voorkomen dat u een product niet in goede staat ontvangt of een verkeerd product ontvangt dat u niet heeft besteld. Als dit gebeurt, kunt u het beste direct contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar info@petsfarm.nl onder vermelding van uw ordernummer. E-mails worden op werkdagen nog dezelfde dag beantwoord.

Let op:
Stuur altijd enkele foto’s mee van de schade of van het verkeerd ontvangen product zodat wij u aan de hand van de foto’s een passende oplossing kunnen bieden.
Uiteraard heeft u geen invloed op een defect. Wij rekenen daarom ook geen kosten voor het repareren of vervangen van een defect product.

Geld terug:

Na ontvangst van uw retourzending storten wij het aankoopbedrag plus de verzendkosten terug op de rekening waarmee u heeft betaald. Het aankoopbedrag zal binnen 5 werkdagen op uw rekening staan. Bij een creditcardoverschrijving staat het bedrag aan het begin, midden of einde van de maand op uw afschrift.

Heeft u nog vragen ?

Onze klantenservice staat vijf dagen per week voor u klaar.