0
Winkelwagen

Bestelling & levering

Alles over uw bestelling:

Bestelling plaatsen, u kunt dit in eenvoudige stappen doen.

Voor 12.00 besteld morgen in huis*, geldt enkel voor bestellingen die geplaats zijn op een werkdag.
 
1. Kies een product uit en plaats het product in het winkelmandje.
2. Ga naar het winkelmandje en klik op “bestel deze artikelen”.
3. U kunt kiezen voor “Snel bestellen” of “Registreren en bestellen”. Indien u een account heeft kunt u kiezen voor “Inloggen en bestellen”.
4. Voer uw adresgegevens in en kies voor uw gewenste verzendmethode.
5. Kies uw gewenste betaalmethode en reken de bestelling af.
6. Houd uw deurbel in de gaten, uw bestelling is onderweg!

Orderstatus volgen:

Vanaf het moment dat u de bestelling afrondt tot het moment dat uw pakketje wordt meegegeven aan de bezorger houden wij u per mail op de hoogte over de status van uw bestelling. Daarnaast kunt u de status ook terugvinden in uw account.
 
1. Log in op uw account.
2. Onder het kopje “Order geschiedenis” vindt u de informatie over uw laatste bestelling.
3. Klik op de link “Bekijk” voor de huidige bestelstatus.

Bestelling wijzigen of annuleren:

Wij streven ernaar om uw product(en) zo snel mogelijk te bezorgen. Nadat uw bestelling is betaald, wordt deze verzameld, ingepakt en verzonden. Daarom is het niet mogelijk om na het plaatsen en betalen uw bestelling inhoudelijk nog te wijzigen of te annuleren.

Indien u de verkeerde adresgegevens heeft ingevuld, raden wij u aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij uw adresgegevens kunnen wijzigen.
 
Let op: wij kunnen het adres niet meer aanpassen nadat het pakketje bij ons is verzonden. U kunt uw bestelling uiteraard binnen 30 dagen retourneren.
Heeft u de bestelling nog niet betaald? Dan kunnen wij de bestelling uiteraard voor u annuleren. Wij raden u aan om een e-mail te sturen naar info@petsfarm.nl met uw ordernummer en het verzoek om uw bestelling te annuleren.

Verzendkosten:

Wij verzenden onze bestellingen altijd gratis vanaf 29.-. Als Nederlandse klant ontvangt u tevens een track & trace code als dit een pakket is. U kunt dan te allen tijde uw bestelling volgen.

Ook verzenden wij onze bestellingen altijd gratis vanaf 39.- voor onze Belgische klant.

Pakket niet ontvangen:

Helaas komt het wel eens voor dat een pakketje vertraagd is. Wij gaan er vanuit dat het pakketje alsnog bij u wordt afgeleverd al dan niet met vertraging. Wij willen u daarom vragen om vijf bezorgdagen vanaf de dag van verzending af te wachten. Dit is de periode waarin uw bestelling alsnog geleverd kan worden. Voor zendingen naar België willen wij u vragen om acht bezorgdagen vanaf de dag van verzending af te wachten.
Is uw bestelling na de afgewachte bezorgdagen nog niet bezorgd? Dan vragen wij u vriendelijk om ons een mail te sturen met de volgende gegevens:
 
Uw ordernummer
 
Uw verzendadres (het adres kunt u controleren aan de hand van uw factuur, uw orderbevestiging of in uw account)
 
Een korte toelichting van het probleem

Pakket is naar het verkeerde adres gestuurd:

Bent u erachter gekomen dat het pakket naar een verkeerd adres is verstuurd? Dan vragen wij u vriendelijk om het pakket op te halen bij het opgegeven adres. Indien het adres niet bestaat dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen via info@petsfarm.nl.

Heeft u nog vragen ?

Onze klantenservice staat vijf dagen per week voor u klaar.